Model ontwikkeld in samenwerking met Amerikaans modemerk
Introductie van GR DIGITAL III x STUSSY

Tokyo, Japan, 21 december, 2009—Ricoh Co., Ltd. (voorzitter en CEO: Shiro Kondo) maakte vandaag de introductie bekend van de GR DIGITAL III x STUSSY, een model dat werd ontwikkeld in samenwerking met het Amerikaanse modemerk STUSSY Incorporated (hoofdkwartier: Irvine, Californië, Verenigde Staten) en wordt getypeerd door een specifieke kleurstelling.

GR DIGITAL III x STUSSY is een speciale versie van de GR DIGITAL III camera die Ricoh in Augustus 2009 op de markt bracht. Het nieuwe toestel heeft bijzondere kenmerken en komt in 2010 op de markt ter gelegenheid van de 30e verjaardag van het Amerikaanse modemerk STUSSY. Het is verkrijgbaar in de verkooppunten van STUSSY Incorporated.

De GR DIGITAL III x STUSSY levert dezelfde prestaties als de GR DIGITAL III, die uitmunt door een superieure beeldkwaliteit, en is te herkennen aan de specifieke koningsblauwe kleur van belangrijke onderdelen zoals de ringkap en ontspanner, de zone rond de keuzeknop, enz.. Koningsblauw is immers de conceptkleur voor de 30e verjaardag van STUSSY. Typerend voor dit toestel zijn ook de opschriften van de knoppen e.d. in het STUSSY-lettertype. Het "XXX" logo voor de 30e verjaardag verschijnt eveneens op de flitserkap en het sluitscherm bij het uitschakelen. Op die manier paart het nieuwe product functionaliteit aan design om de samenwerking tussen beide merken te illustreren.

Ricoh biedt voor de GR DIGITAL III x STUSSY bovendien een klantvriendelijke service en ondersteuning, net zoals voor de GR DIGITAL III.

• *De nieuwe camera heeft dezelfde kenmerken als de GR DIGITAL III. Meer details vindt u op de webpagina met productinformatie over de GR DIGITAL III, enz.

<Over STUSSY>

STUSSY is een merk dat ontstond in Californië en in 2010 zijn 30e verjaardag viert.

In 1980 begon STUSSY-stichter Shawn Stussy, die tot dan actief was als surfboard shaper, in Californië T-shirts te produceren met een surfboard logo en graphic. Hiermee was het merk STUSSY geboren.

De populariteit van het merk verspreidde zich van het strand naar diverse steden in heel de wereld zoals New York, Los Angeles, Londen, Tokyo, enz. Ondertussen zijn er verkooppunten in alle grote wereldsteden waaronder San Francisco, Milaan, enz. Het merk staat bekend om zijn ultracasual kledij met basic maar opvallend design.

Het uitgebreide STUSSY-gamma is populair bij mannen en vrouwen van alle leeftijden. Er zijn mannen-, vrouwen- en kinderlijnen, de kwaliteitsvolle GLASSES (zonnebrillen), STUSSY LIVIN' dat inspeelt op de lifestyle van klanten en de speciale STUSSY DELUXE-lijn die populair is door zijn eenvoud en kwaliteit.

• *Meer informatie over STUSSY: STUSSY, INC.

Tel.: 949-474-9255(US)
URL: www.stussy.com