Oproep voor inzendingen voor de negende Ricoh-fotowedstrijd
Thema: Lachen

Tokio, Japan — 27 mei 2009 — Ricoh Co., Ltd. organiseert voor de negende keer de Ricoh-fotowedstrijd voor foto's gemaakt met een Ricoh digitale compactcamera. Insturen is mogelijk van 1 juni 2009 t/m 21 augustus 2009. Het thema voor de wedstrijd is deze keer 'Lachen'. Maak foto's die voor een lach zorgen en de kijker een warm gevoel geven en stuur de leukste en meest interessante resultaten op. Hoe meer inzendingen, hoe beter.
Ricoh organiseert deze wedstrijd voor gebruikers van Ricoh digitale compactcamera's sinds juni 2004. Iedere bezitter van een Ricoh digitale compactcamera kan meedoen aan deze negende editie van de Ricoh-fotowedstrijd. Met name welkom zijn foto's die toevallig zijn genomen door mensen die altijd hun camera bij zich hebben.
De foto's kunnen worden ingestuurd via de speciale wedstrijdwebsite. In totaal zullen uit de inzendingen 50 winnende foto's worden geselecteerd, inclusief de foto waarvoor de hoofdprijs zal worden toegekend. De winnende foto's zullen vanaf ongeveer begin oktober op de Ricoh-website worden geplaatst en zullen tevens, afgedrukt op posterformaat (457 x 560 mm), op een geplande fototentoonstelling te zien zijn. Daarnaast zullen uit de winnende foto's 13 foto's worden geselecteerd voor de 'Ricoh-fotokalender 2010'. Tot slot is het de bedoeling dat één of twee van de winnende foto's worden gebruikt voor uithangborden voor Ricoh's RING CUBE-fotogalerie in Tokio.
Een overzicht van de gegevens over en voorwaarden voor wedstrijd vindt u hieronder.

< Belangrijkste gegevens en voorwaarden 9e Ricoh-fotowedstrijd >

Deelnameperiode: maandag 1 juni 2009 t/m vrijdag 21 augustus 2009
Meedoen: Foto's kunnen worden ingestuurd via de speciale wedstrijdwebsitehttp://www.ricoh.com/r_dc/photostyle/join/detail.html
Thema: Lachen
Zowel inzendingen van professionals als amateurs worden geaccepteerd. Alle foto's dienen echter met een Ricoh digitale camera te zijn gemaakt.
Prijzen:
Hoofdprijs GR DIGITAL II + accessoires (1x)
(Accessoires: groothoeklens, zonnekap en adapter, opzetzoeker, nekriem)
Speciale prijs GR DIGITAL II (5x)
Photo Style-prijs CX1 (1x)
Photo Style News-prijs CX1 (1x)
GR BLOG prijs GX200 (1x)
Speciale prijs voor 4 jaar
GR DIGITAL
GR-tas (1x)
Performance-prijs Speciaal album (40x)
  • * Het prijzenpakket kan aan verandering onderhevig zijn. Deelnemers van wie de foto voor de kalender wordt gebruikt, ontvangen naast de bovengenoemde prijs ook de kalender.
Jury: Masashi Asada, Kayo Ume
Bekendmaking resultaten: Wie de prijswinnaars zijn en welke foto's voor de kalender zijn geselecteerd, zal begin oktober 2009 worden bekendgemaakt op de Ricoh-website.
En zijn ook plannen om de vijftig winnende foto's op posterformaat (457 x 560 mm) af te drukken en tentoon te stellen in de RING CUBE-fotogalerie in de wijk Ginza te Tokio.
Meer informatie over de fototentoonstelling en het uitbrengen van de kalender zal op een later tijdstip beschikbaar zijn op de Ricoh-website.
Vragen: Secretariaat Ricoh-wedstrijd
E-mailadres: photostyle@raa.grp.ricoh.co.jp

Ondersteuning

Ga naar de Europese Ricoh website voor informatie over onderhoud- en verkoopservice van Ricoh Digital cameras in Europa.